Translate

Senin, 08 Desember 2014

About My Blog (Mengenai Blog saya)

Ayung River ( Private Photo document)
Hello Welcome to my blog :) :) :)

This is bilingual blog. Iam writting this blog in English and Indonesian Language. Now, Iam still trying to improve my English and Indonesian, so Iam sorry if you find error grammar or vocabulary. The contents of this blog are about "MY PERFECT AND SWEET ESCAPE". Everyone has his/her own definition about "SWEET ESCAPE". For me "PERFECT and SWEET ESCAPE" means :

1. PERFECT and SWEET TRAVELLING



2. PERFECT and SWEET WEEKEND


3. PERFECT and SWEET WELLNESS/SPA


So, my blog's content are about my travelling, my weekend, and my day time at spa
Enjoy my blog and if you're feel that my blog posts are useful and interesting, please leave a sweet comment :)

Hi, Selamat Datang di Blog saya,

Blog ini merupakan blog bilingual. Saya menulis dalam bahasa Inggris dan bahasa Indonesia. Saat ini saya sedang berusaha untuk meningkatkan kemampuan bahasa Inggris dan bahasa Indonesia saya. Saya mohon maaf jika di dalam blog ini, anda menemukan tata penulisan bahasa yang salah. Blog ini berisi mengenai "My Perfect and Sweet Escape". Setiap orang mempunyai definisi masing masing mengenai apa itu "Sweet Escape". Kalau buat saya berarti :

1. Perjalanan yang sempurna dan manis
2. Ahkir Pekan yang sempurna dan manis
3. Spa yang sempurna dan manis

Silahkan pembaca menikmati dan membaca blog saya, jika pembaca merasa blog saya berguna dan menarik, mohon tinggalkan kesan dan pesan :) :) :)



Tidak ada komentar:

Posting Komentar